Sunday, March 15, 2009

salam muqaddimah..

hm, akhirnya terbuka jugak hati nie untuk sign in kat blogspot ni. bukan ape, selama ni malas sangat, even though banyak bende yang nak dikongsikan, tapi nak menaip tu... eii, MALASNYE.... tapi disebabkan posting kat tampin ni tersangat la boring (time xde keje), so blog ni pun terpaksa dibuka untuk mengisi keboringan aku.
hm, aku ni bukan la suka sangat nak citer setiap detik dalam hidup aku, ckit2 tu boleh la. kadang2 kalo aku rajin menaip, boleh la siap 1 cerpen. kalo aku free, aku post la kat cni. ape pun, enjoy la membace nukilan hati kat cni... ceewaah (^_^)
by the way, semalam baru je sambut birthday ke 24... hehe.. ade jugak yg ingat tarikh lahir org cam aku ni... well, wish yg aku tunggu hanya dari sorg je, tapi dari tengah malam aku tunggu tapi x dapat2... huhu, dah petang ckit baru la dapat mesej, alhamdulillah, diri ini masih diingati... ingatkan si dia dah lupa... walau pun aku tersenyum, namun hati masih lagi terdetik " siapa la aku ni....".teringat kembali zaman persekolahan dulu... 10 tahun sudah berlalu, tapi aku masih lagi mengharapkan kepada sesuatu yg aku rasa tak mungkin akan terjadi. adakah aku harus terus menanti, atau pandang ke depan kepada realiti? ape yg aku perlukan hanya 1 jawapan, dan hanya seorang saja yg tahu akan jawapan tu.... siapa?? (^_^) cukp la kat cni utk kali ni.. kalo aku rase nak menulis lagi, aku post lah... wassalam

5 comments:

aw3rz said...

acecece.sedeynye tade orang wish ye. meh la aku wish

selamat hari tue jangan nyanyuk2 udah

imyahus said...

weh, ade la org wish, mqdad n kwn2 ku yg lain.. haha.. cuma ade yg lambat ckit la... ko ni x bace betul2 ah

Sop said...

happy birthday im. semoga ramai anak.

imyahus said...

ae kene mengene ramai anak dgn bday aku? kawen 2 pun belum, camne nak ramai anak (^_^)

nuarasheeq said...

im hepi besday!! bile ko nye besday tu hah? hah2. im len kali xyah pandang blakang pakai side mirror je.