Saturday, June 27, 2009

terimalah aku seadanya....

Salam...

Apabila kau ingin berteman, Janganlah kerana kelebihannya, Kerana mungkin dengan satu kelemahan, Kau mungkin akan menjauhinya



Andai kau ingin berteman, Janganlah kerana kebaikannya, Kerana mungkin dengan satu keburukan, Kau akan membencinya



Andai kau inginkan sahabat yang satu, Janganlah kerana ilmunya, Kerana apabila dia buntu, Kau mungkin akan memfitnahnya



Andai kau inginkan seorang teman, Janganlah kerana sifat cerianya, Kerana andai dia tidak pandai menceriakan, Kau mungkin akan menyalahkannya



Andai kau ingin bersahabat, Terimalah dia seadanya, Kerana dia seorang sahabat,hanya manusia biasa



Jangan diharapkan sempurna, Kerana kau juga tidak sempurna, aku tidak sempurna, Tiada siapa yang sempurna

6 comments:

aw3rz said...

Ape ko jiwang lebey pulak ni?

Sop said...

*sniff* aku terima ko seadanya!!

Jamil said...

aku terima nikahnya. tibberh

mongue said...

aku reject nikahnya. heh

imyahus said...

awe- mane ade aku jiwang. ni la diri aku, seorang yg menghargai sahabat...eheh

ucop - aku pun terima diri ko seadanya, stalker... hehe

jatak n mon - tak sah, x cukup syarat. mesti sorang laki sorang pompuan, baru sah. korang dua2 laki, haram dowh... haha

pulasan007 said...

mon sedey...orang temerloh dah blk pandan.hua3x