Sunday, October 18, 2009

salam pasca syawal!!!

Salam.

Dah sebulan lebih x update. Malas yg teramat + takde citer special utk dikongsikan


cheezywadges!!

Dan raya kali ni kureng ckit jadinye. Seharian terperuk di tempat yg org lain tak tahu, dan balik ke rumah bila game bola sepak disiarkan di malam raya. Hari2 berikutnya dihabiskan dengan kawan2 lama yg masing2 dah bekerja. Sangat jealous bila tgk sorang2 pakai Honda city, Honda civic, Peugeot, Mercedes… haha, aku sorang jugak la yg naik motor ke sana-sini..


hidangan melantak 5 manusia yg akhirnya kene bayar lebih sebab tertinggal lebihan untuk dibuang


Seminggu raya habis, berulang-alik ke kl dan temerloh meneruskan posting psy. Tapi di temerloh, berjumpa dengan specialist2 yg sangat baik dan sudi meluangkan masa menjawab soalan dan berceloteh. Dalam masa yg sama, masing2 cuba mendiagnose kawan dengan Major depressive disorder, schizo, bipolar, dan tak lupa personality disorder. Oh, histrionicnya dan obsessive compulsive nya mereka..

pakar2 yg dah sakit dengan jiwa


Dan selepas raya, banyak citer terkejut keluar, sehingga pukul 3 pagi masih belum melelapkan mata menganyam ketupat untuk dihidang pada kawan2 sendiri. Ada yg makan dalam, ada yg buat2 terkejut, dan ada yg terkejut sampai ingat itu hanya gurauan raya (ingat kan raya fool). Tak lupa buat insan yg menghitung bulan dan bintang di langit malam sampai fajar terbit untuk tunggu rombongan yg tak sampai2, selamat lah sampai ke akhirnya, jangan bermimpi ngeri di satu pertiga malam kerana tak qiamullail sudah la.

eh, sori ,lupa nak bagitau...

owh, bukan die...salah2..


Buat kawan2 yg bersusah payah menyambut dan menghidang makanan tatkala open house, terima kasih daun keladi la atas semuanya.. insyaAllah akan dibalas bila singgah di teratak klasik, dengan segelas air suam untuk membasah tekak.

melayan tuan umah..

Masih ingat jalan2 cerita papadom yg baru ditayang di pawagam. puas dengan mutunya, tetapi hati gusar tak sudah bila difikirkan kemungkinan kisah yg sama berulang bila diri ini seperti saadom. Well, mungkin tak perlu menjual nasi kandar dengan papadomnya, tapi realitinya masih sama.

moga2 dapat isteri solehah dan anak2 yg beriman..

Dan penutupnya, dengan exam yg haru biru dan tak tentu hala dengan format baru, masing2 dah buntu akal, tawakal penuh di hati, harap dapat kes yg elok diagnosisnya, dan juga examiner yg tak suka menanyakan sukatan2 ubat yg nama pun belum tentu boleh ingat.

jom study!!

Ya, raya kali ini memang berbeza, kerana doa restu yg makbul sudah tiada disisi untuk melegakan hati…

bersama bakal bapa yg bakal ber'mithali'..



owh, masih belum terlambat, selamat hari raya!!! (^_^)

p/s: most of the pics were taken from Awang studios... tq

3 comments:

Sop said...

apos cuak ade tangan tetibe atas bahu die. haha

apos said...

takut doh jd pape kat aku

mongue said...

orait apa TR ko. mercedes pun kalah. hahaha.

legen.. wait for it.. dary. legendary.